Innovate UK is opgericht om wetenschappelijke en technologische innovaties te stimuleren die de Britse economie versterken, door middel van het verstrekken van subsidies en financiering. Historisch gezien bracht hun handmatige aanvraagproces veel uitdagingen met zich mee:
Ze hebben WORTH aangesteld om hun Innovation Funding Service te ontwikkelen - een klantgerichte digitale oplossing die alle niet-digitale interne en externe kanalen en diensten verving. Deze oplossing is ontwikkeld in lijn met de standaarden van de Government Digital Service (GDS).
Een klantgerichte digitale oplossing die alle niet-digitale interne en externe kanalen en diensten verving en gebouwd werd in lijn met de GDS-standaarden (Government Digital Service).
Als een publieke dienst was het essentieel om sterk te focussen op de echte reden waarom de dienst nodig was. Vanaf het begin waren de doelen van Innovate UK duidelijk, gericht op hun klanten en de voordelen voor de gebruiker, dus moesten we ontwerpen en bouwen met een duidelijke focus op de gebruikerservaring. We organiseerden een reeks ontdekkingsworkshops waar duizenden eindgebruikers werden geïnterviewd, en door een volledig UX-gebaseerd op maat gemaakt ontwerp te gebruiken, creëerden we een intuïtieve, gebruiksvriendelijke digitale dienst.
Onze aanpak is altijd gebaseerd op een "one-team" ethos, waarbij we nauw samenwerken in gemengde teams met onze klanten. Dit proces omvatte een lean aanpak voor de ontdekking en ontwikkeling van het MVP; "drie amigos" voor het beoordelen en verfijnen van specificaties; reviews om technical debt te minimaliseren en op te lossen; continue verbetering door retrospectives; continue betrokkenheid van gebruikers en gebruikerstesten, die de iteratieve ontwikkeling van het product richting gaven.
Door te bouwen op open standaarden, gemeenschappelijke platforms en open-source modules, leverden we een systeem dat in staat is tot snelle iteratie en verbetering. De Innovation Funding Service is consistent met de gebruikerservaring van andere digitale initiatieven van GOV.UK, inclusief ontwerppatronen en stijlgids. Door het systeem op G-Hubs te plaatsen, kan de dienst gedeeld worden over de hele overheid.
De nieuwe dienst stelde UKRI in staat om hun financiering op te schalen van £500 miljoen naar £2,5 miljard zonder toename van het aantal medewerkers, wat leidde tot een besparing van 8 keer op operationele kosten.
De digitale service biedt een transparante, makkelijk te begrijpen dienst voor bedrijven en onderzoeksorganisaties door de manier waarop Innovate UK bedrijven verbindt met kennis, partners en kansen te versterken.
Faciliteert de investering van meer dan £500 miljoen per jaar aan innovatiefinanciering veel sneller en efficiënter door het proces te automatiseren, het risico op handmatige fouten te verkleinen en de verwerkingstijd te verkorten.
By streamlining the process for innovators, and for us internally, we are able to accelerate the time to market for new products and drive greater wealth and job creation.
Chief Operating Officer
De nieuwe service stelde UKRI in staat om op te schalen van £500m naar £2,5Bn financiering zonder het personeelsbestand uit te breiden en betekende 8 x besparingen op operationele kosten.
Samenwerking verbeteren via een online platform
Efficiënte verspreiding van innovatiefinanciering
Een intuïtieve en uiterst efficiënte digitale service leveren die voldoet aan de behoeften van de gebruiker.
Visualisatie van gegevens voor betere inzichten
Waar ambitie is, is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan.
Wat heeft jouw voorkeur?
Als je hieronder je e-mailadres achterlaat, sturen we je graag meer informatie.
Geef toestemming tot het verwerken van je data om dit formulier te versturen.