Transformatie van de Britse dienst voor financiering van onderzoek en ontwikkeling

Het ontwikkelen van een baanbrekende service voor subsidieaanvragen

Innovate UK is opgericht om wetenschappelijke en technologische innovaties te stimuleren die de Britse economie versterken, door middel van het verstrekken van subsidies en financiering. Historisch gezien bracht hun handmatige aanvraagproces veel uitdagingen met zich mee:

  • Onderbroken processen en meerdere verouderde IT-systemen
  • Inconsistente gegevens en geen centrale rapportage
  • Handmatige administratieve taken, gevoelig voor fouten
  • Complexe, moeilijk te begrijpen gebruikerspaden en inhoud

Ze hebben WORTH aangesteld om hun Innovation Funding Service te ontwikkelen - een klantgerichte digitale oplossing die alle niet-digitale interne en externe kanalen en diensten verving. Deze oplossing is ontwikkeld in lijn met de standaarden van de Government Digital Service (GDS).

Image holder

Een klantgerichte digitale oplossing die alle niet-digitale interne en externe kanalen en diensten verving en gebouwd werd in lijn met de GDS-standaarden (Government Digital Service).

Image holder

Wat hebben we geleverd

Een klantgerichte digitale oplossing die alle niet-digitale interne en externe kanalen en diensten verving en gebouwd werd in lijn met de GDS-standaarden (Government Digital Service).

De vernieuwing die we brachten voor GOV.UK

Image holder
Overheid

De aanpak

Gebruikersgericht ontwerp

Als een publieke dienst was het essentieel om sterk te focussen op de echte reden waarom de dienst nodig was. Vanaf het begin waren de doelen van Innovate UK duidelijk, gericht op hun klanten en de voordelen voor de gebruiker, dus moesten we ontwerpen en bouwen met een duidelijke focus op de gebruikerservaring. We organiseerden een reeks ontdekkingsworkshops waar duizenden eindgebruikers werden geïnterviewd, en door een volledig UX-gebaseerd op maat gemaakt ontwerp te gebruiken, creëerden we een intuïtieve, gebruiksvriendelijke digitale dienst.

Samenwerking op zijn best

Onze aanpak is altijd gebaseerd op een "one-team" ethos, waarbij we nauw samenwerken in gemengde teams met onze klanten. Dit proces omvatte een lean aanpak voor de ontdekking en ontwikkeling van het MVP; "drie amigos" voor het beoordelen en verfijnen van specificaties; reviews om technical debt te minimaliseren en op te lossen; continue verbetering door retrospectives; continue betrokkenheid van gebruikers en gebruikerstesten, die de iteratieve ontwikkeling van het product richting gaven.

Gebruik van de juiste technologie

Door te bouwen op open standaarden, gemeenschappelijke platforms en open-source modules, leverden we een systeem dat in staat is tot snelle iteratie en verbetering. De Innovation Funding Service is consistent met de gebruikerservaring van andere digitale initiatieven van GOV.UK, inclusief ontwerppatronen en stijlgids. Door het systeem op G-Hubs te plaatsen, kan de dienst gedeeld worden over de hele overheid.

Succesvol schalen en operationele kosten besparen

De nieuwe dienst stelde UKRI in staat om hun financiering op te schalen van £500 miljoen naar £2,5 miljard zonder toename van het aantal medewerkers, wat leidde tot een besparing van 8 keer op operationele kosten.

Verbetering van samenwerking via een online platform

De digitale service biedt een transparante, makkelijk te begrijpen dienst voor bedrijven en onderzoeksorganisaties door de manier waarop Innovate UK bedrijven verbindt met kennis, partners en kansen te versterken.

Efficiënt uitkeren van innovatiefinanciering

Faciliteert de investering van meer dan £500 miljoen per jaar aan innovatiefinanciering veel sneller en efficiënter door het proces te automatiseren, het risico op handmatige fouten te verkleinen en de verwerkingstijd te verkorten.

Image holder

By streamlining the process for innovators, and for us internally, we are able to accelerate the time to market for new products and drive greater wealth and job creation.

Anne Dixon

Chief Operating Officer

Resultaten

De nieuwe service stelde UKRI in staat om op te schalen van £500m naar £2,5Bn financiering zonder het personeelsbestand uit te breiden en betekende 8 x besparingen op operationele kosten.

Samenwerking verbeteren via een online platform

Efficiënte verspreiding van innovatiefinanciering

Een intuïtieve en uiterst efficiënte digitale service leveren die voldoet aan de behoeften van de gebruiker.

Visualisatie van gegevens voor betere inzichten

Laten we contact maken!

Waar ambitie is, is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan.

Wat heeft jouw voorkeur?

Stuur me meer informatie

Als je hieronder je e-mailadres achterlaat, sturen we je graag meer informatie.