Onderwijs

In een tijdperk van ongekende technologische vooruitgang ondergaat het onderwijslandschap een opmerkelijke transformatie. Bij Worth staan we aan de voorhoede van deze revolutie en zijn we toegewijd aan het opnieuw uitvinden van de manier waarop we leren en lesgeven.

We tonen graag hoe wij digitale benutten om onderwijsinstellingen naar een nieuw tijdperk van excellentie te stuwen. Doe met ons mee op deze spannende reis waar innovatie en onderwijs samenkomen, en laten we samen de mogelijkheden van leren in het digitale tijdperk herdefiniëren.

Image holder
Image holder
Image holder
Image holder
Image holder

Laat ons je helpen je product te realiseren

Laten we contact opnemen en onderzoeken hoe we jouw initiatief succesvoller kunnen maken. Wat beschrijft jouw situatie het beste?

Transformatie van online onderwijs voor internationaal exameninstituut

Cambridge Assessment is een internationaal exameninstituut dat examens, certificeringen en toetsen aanbiedt aan meer dan 100 miljoen cursisten in 170 landen. Het instituut wilde een andere aanpak voor het ontwikkelen van nieuwe dienstverlening om de concurrentie uit de branche bij te blijven op het gebied van digitale technologieën. 

Vanwege de verouderde eigen technologie, het ontbreken van kennis over design thinking, een methode is bij uitstek geschikt voor het oplossen van complexe problemen en expertise op het gebied van digitale innovatie, was het bedrijf op zoek naar een partner die hen in deze transformatie kon helpen.

Verder lezen
Project

Democratischere besluitvorming in Nederland faciliteren

De Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO) financiert duizenden toponderzoekers aan universiteiten en onderzoeksinstituten. Met subsidies en onderzoeksprogramma’s bepaalt NWO de koers van de Nederlandse wetenschap en bevordert het kwaliteit en innovatie.

NWO organiseert de Nationale Wetenschapsagenda. Dit landelijke initiatief biedt de wetenschap en de maatschappij een unieke kans om bij te dragen aan het debat over de belangrijke onderzoeksonderwerpen van de komende tien tot twintig jaar. Ook kunnen ideeën worden aangedragen voor grote kwesties die nu spelen. De Nationale Wetenschapsagenda moedigt wetenschappers, bedrijven en het brede publiek aan om samen de wetenschappelijke uitdagingen van nu aan te pakken.

Verder lezen
Project

Het verbeteren van de online leerervaring voor de Universiteit van Londen

De bestaande web portal van de Universiteit van Londen verwees naar een breed scala aan afzonderlijke systemen, waardoor studentinformatie verspreid raakte en het ondersteuningsproces werd bemoeilijkt.

Ze wilden overstappen op een nieuw digitaal ervaringsplatform (DXP) dat zou integreren met hun bestaande systemen, een consistente gebruikerservaring zou bieden en in de toekomst gemakkelijk te onderhouden zou zijn.

Verder lezen
Project