Cambridge Assessment is een internationaal exameninstituut dat examens, certificeringen en toetsen aanbiedt aan meer dan 100 miljoen cursisten in 170 landen. Het instituut wilde een andere aanpak voor het ontwikkelen van nieuwe dienstverlening om de concurrentie uit de branche bij te blijven op het gebied van digitale technologieën.
Vanwege de verouderde eigen technologie, het ontbreken van kennis over design thinking, een methode is bij uitstek geschikt voor het oplossen van complexe problemen en expertise op het gebied van digitale innovatie, was het bedrijf op zoek naar een partner die hen in deze transformatie kon helpen.
Digitale diensten voor studenten en docenten voor inzichten en ondersteuning in het leerproces.
Door integratie van duurzame werkwijzen hebben we een transformatie naar user-centric design en delivery gebracht en versneld digitaal geinnoveerd wat zorgde voor een betere klantbeleving op wereldwijde schaal.
Allereerst voerden we een grondige analyse uit om inzicht te krijgen in de integrale service-ervaring en om de knelpunten bij interne en externe gebruikers en klanten te identificeren.
We vertaalden de strategische doelen van Cambridge naar een aanpak en een architectuur die de development teams in staat stelde productiever te werken en gemakkelijker op en af te schalen.
Samen met de bestaande teams werkten we aan het implementeren van agile werkwijzen en een flexibele product ontwikkelingsmethode.
De al bestaande digitale mogelijkheden bij Cambridge hebben we met behulp van onze engineers en designers uitgebreid, waarbij we tegelijkertijd – als onderdeel van het proces – onze kennis deelden met de klant.
In zogeheten 'blended teams' met medewerkers van Cambridge en Worth is samengewerkt op het gebied van design, engineering en lanceren van een aantal nieuwe digitale producten. Om te komen tot een nieuwe klantgerichte manier van productontwikkeling en snellere lancering van nieuwe functionaliteit door continuous delivery werden lean en agile werkwijzen geïntroduceerd en toegepast in onze aanpak.
Het afgelopen jaar was een van de meeste waardevolle en absoluut het meest intensieve jaar in mijn hele carrière. Ik ben blij dat ik aan onze digitale transformatie heb meegewerkt. Het was een fantastische ervaring en we zouden in de toekomst graag weer met jullie samenwerken.
Verbeterde klantervaring op wereldwijde schaal. Verbetering van de ervaring voor meer dan 100.000 studenten.
De productlanceringscyclus werd 4x verhoogd en een minimaal levensvatbaar product (MVP) werd binnen drie maanden gevalideerd en gelanceerd.
Een aanpak aanleren van learning by doing, vastgelegd in playbooks, designsystems en een infrastructuur voor continuous delivery die klaar is om op te schalen.
Introductie van best practices op het gebied van agile leiderschap en integratie van design en delivery door multidisciplinaire productteams in te zetten.
Waar ambitie is, is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan.
Wat heeft jouw voorkeur?
Als je hieronder je e-mailadres achterlaat, sturen we je graag meer informatie.
Geef toestemming tot het verwerken van je data om dit formulier te versturen.