Onderwijsorganisaties zijn digitale organisaties. En hun digitale organisatie moet wendbaar zijn om bij te kunnen blijven. Studenten en medewerkers hebben hoge verwachtingen van digitale systemen en aan deze verwachtingen voldoen is essentieel voor een positieve merkbeleving van uw organisatie door medewerkers en studenten.
Worth werkt samen met universiteiten om het creëren van digitale producten als onderdeel van hun permanente vaardigheden te ontwikkelen. Ze evolueren voortdurend hun digitale wereld, net zoals ze hun curriculum doen, om actueel te blijven.
Cambridge Assessment is een internationaal exameninstituut dat examens, certificeringen en toetsen aanbiedt aan meer dan 100 miljoen cursisten in 170 landen. Het instituut wilde een andere aanpak voor het ontwikkelen van nieuwe dienstverlening om de concurrentie uit de branche bij te blijven op het gebied van digitale technologieën.
Vanwege de verouderde eigen technologie, het ontbreken van kennis over design thinking, een methode is bij uitstek geschikt voor het oplossen van complexe problemen en expertise op het gebied van digitale innovatie, was het bedrijf op zoek naar een partner die hen in deze transformatie kon helpen.
Verder lezenDe bestaande web portal van de Universiteit van Londen verwees naar een breed scala aan afzonderlijke systemen, waardoor studentinformatie verspreid raakte en het ondersteuningsproces werd bemoeilijkt.
Ze wilden overstappen op een nieuw digitaal ervaringsplatform (DXP) dat zou integreren met hun bestaande systemen, een consistente gebruikerservaring zou bieden en in de toekomst gemakkelijk te onderhouden zou zijn.
Verder lezenLaten we contact opnemen en onderzoeken hoe we jouw initiatief succesvoller kunnen maken. Wat beschrijft jouw situatie het beste?