Binnen een onderwijsorganisatie is er jaarlijks een enorme toestroom van nieuwe studenten en medewerkers. Al deze mensen moeten hun weg vinden. Niet alleen op de campus, maar ook binnen de digitale universiteit.
Wanneer je veel digitale tools aanbiedt, wordt een centrale gebruiksvriendelijke interface om ze aan studenten te tonen essentieel. Worth implementeert gebruikersinterfaces die functioneren als een façade voor alle gebruikers in de universiteit, waardoor het inwerken vlot en naadloos verloopt.
Cambridge Assessment is een internationaal exameninstituut dat examens, certificeringen en toetsen aanbiedt aan meer dan 100 miljoen cursisten in 170 landen. Het instituut wilde een andere aanpak voor het ontwikkelen van nieuwe dienstverlening om de concurrentie uit de branche bij te blijven op het gebied van digitale technologieën.
Vanwege de verouderde eigen technologie, het ontbreken van kennis over design thinking, een methode is bij uitstek geschikt voor het oplossen van complexe problemen en expertise op het gebied van digitale innovatie, was het bedrijf op zoek naar een partner die hen in deze transformatie kon helpen.
Verder lezenDe bestaande web portal van de Universiteit van Londen verwees naar een breed scala aan afzonderlijke systemen, waardoor studentinformatie verspreid raakte en het ondersteuningsproces werd bemoeilijkt.
Ze wilden overstappen op een nieuw digitaal ervaringsplatform (DXP) dat zou integreren met hun bestaande systemen, een consistente gebruikerservaring zou bieden en in de toekomst gemakkelijk te onderhouden zou zijn.
Verder lezenLaten we contact opnemen en onderzoeken hoe we jouw initiatief succesvoller kunnen maken. Wat beschrijft jouw situatie het beste?