Retail

Digitale technologie is voor retailers over de hele wereld een onmisbare basis geworden. De opkomst van omnichannel-commerce, veranderende klantverwachtingen en hyperpersonalisatie leiden tot een versnelling in digitale transformatie in deze branche.

Retail initiatieven om de toegankelijkheid, het gebruiksgemak en de kennis van het (verkoop)medewerkers te verbeteren, leiden tot een grotere behoefte om de technische architectuur te transformeren. Wij helpen onze retailklanten door gebruik te maken van composable technologie en custom user-interfaces om on-en offline kanalen te integreren, verbonden te blijven met hun klanten en de algehele merkervaring te verbeteren.

Image holder
Image holder
Image holder

Laat ons je helpen je product te realiseren

Laten we contact opnemen en onderzoeken hoe we jouw initiatief succesvoller kunnen maken. Wat beschrijft jouw situatie het beste?

Aanbod zorgverzekeringen van AXA Health nu uitgebreid met app

Wist je dat meer dan 5% van alle zoekopdrachten op Google zorggerelateerd is en dat het zorgpad van patiënten vaak online begint?

Toen AXA Health ontdekte dat er vraag was naar overzichtelijke en eenvoudig toegankelijke hulpmiddelen voor de gezondheidszorg, die mensen konden helpen hun eigen gezondheid te monitoren en het beste in zichzelf naar boven te halen, werd het idee geboren om een gezondheids- en welzijnsapp te ontwikkelen. Deze app moest toegang bieden tot diverse programma's onder leiding van deskundigen op het gebied van onder andere slaap, mindfulness en fitness. Daarnaast wilde AXA Health ook een reeks zelfhulpservices in de app opnemen, zoals tools om te berekenen of de gezondheid past bij de fysieke leeftijd en een check om de geestelijke gezondheid te beoordelen. Deze app moest het aanbod voor zakelijke klanten op het gebied van welzijn ondersteunen en nieuwe afzetmogelijkheden voor particulieren bieden die verder gaan dan een zorgverzekering. Worth is een samenwerking met AXA aangegaan om deze visie te realiseren, waarbij Worth zorgde voor de technische kennis en productie-expertise om dit innovatieve idee om te zetten in een marktklare oplossing.

Verder lezen
Project

Een efficiënte en flexibele marketingmachine

Costa Express levert koffie van hoge kwaliteit, op een snelle en slimme manier, via meer dan achtduizend zelfbedienings-koffiemachines wereldwijd. Met intelligente technologie creëert Costa via een touchscreen op de koffiemachine een authentieke barista-achtige beleving en gebruikt de machines als direct marketing kanaal. 

Om nog meer uit dit kanaal te kunnen halen, schakelden ze Worth in voor een nieuw platform.

Verder lezen
Project

Een 'mobile first' e-commerce proces

EuroJackpot, één van de zeven merken van de Nederlandse Loterij, groeit snel en heeft een groot aantal online spelers. De potentie om verder te groeien is enorm: het merk heeft een hoge wekelijkse jackpot en een lage buy-in ratio. De Nederlandse Loterij wilde zijn doelgroep uitbreiden en jongere generaties aanspreken.

Verder lezen
Project

Google niet, maar ‘momo’ vanaf nu je ideale stedentrip met het innovatieve platform van time to momo.

Voor veel mensen zijn reisgidsen van time to momo dé manier om een stad te ontdekken. Hier vind je de leukste restaurants, een echt fijn hotel midden in de stad en weet je welke welke wijken in Berlijn, Parijs of welke stad in Europa je het beste kunt bezoeken. Naast de reisgids heeft time to momo met een app en website de volgende stap gezet om een nog persoonlijker advies te geven op basis van jouw voorkeuren. 

Ga je met je gezin op pad, of juist alleen een stad ontdekken, ben je al vaker geweest of ga je voor het eerst, wil je gaan winkelen of musea bezoeken? De kans is groot dat je op zoek bent naar een andere invulling van jouw stedentrip dan iemand anders. Time to momo maakt een unieke voorselectie waarmee het zoeken naar een hotel een stuk eenvoudiger wordt. 

Verder lezen
Project
Insights

Vanuit ons blog